Zatrudnimy osobę z minimum trzy letnim doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu KPiR i pomocy w księgowaniu KH.
księgowanie i weryfikacja dokumentów (KPiR),
wyliczanie podatków w PIT, VAT (KPiR),
tworzenie deklaracji Vat (JPK_V7) (KPiR),
Pomoc przy księgowaniu w księgach handlowych:
wprowadzanie dokumentów w KH (zakupy),
księgowanie sprzedaży w KH,
wprowadzanie wyciągów bankowych i RK w KH.
Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
wykształcenie: studia kierunek rachunkowość/Technik ekonomista
Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel,
rzetelność i dokładność,
odpowiedzialność,
znajomość aktualnych przepisów,
umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem,
Umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach od 8 do 16.
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres mailowy ksiegowosc@sebatech.pl
Powołaj się na ogłoszenie z zagorz24.pl
Wyślij wiadomość:
Zobacz inne ogłoszenia z kategorii:
Biurowa