REKLAMA

Jak robić dobrą reklamę ? – czyli o pozycjonowaniu stron internetowych i potykaczach

Aby przekonać do siebie klienta należy nie tylko zwrócić na siebie jego uwagę, ale również sprawić aby nam zaufał. W czasach kiedy ze wszystkich stron zalewają nas wszelkiego rodzaju oferty staje się to coraz trudniejsze. W jaki sposób więc mówić o swoich produktach i usługach aby przekonać do siebie potencjalnych klientów?

Klienci szukają ofert w Internecie i wokół siebie. Najlepszym sposobem na zaistnienie w Internecie jest założenie własnej strony internetowej. Najprostszą i skuteczną metodą aby przyciągnąć klienta, który stoi już przed naszą firmą, jest ustawienie potykacza z interesującą formą oferty.

Kiedy potrzebujesz strony internetowej?

Strona internetowa to podstawowe i ogólnodostępne źródło informacji. Obecnie większość naszej wiedzy czerpiemy z Internetu. Dlatego trudno sobie wyobrazić sukces bez strony internetowej. Założenie strony internetowej to jednak początek naszej drogi na szczyt. Aby jednak nasza strona internetowa przebiła się nad inne konkurencyjne witryny konieczne jest jej pozycjonowanie.

Co to jest pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej to szereg zabiegów w jej samej budowie (tzw. optymalizacja strony) i oraz tworzenie bazy jak największej ilości linków do niej prowadzących, a znajdujących się na innych stronach internetowych. Do tego celu służą artykuły sponsorowane, które najlepiej zamieszczać na portalach branżowych.

Jak zrobić reklamę na potykaczu?

Bardzo ważne jest aby dobrze wybrać miejsce na ustawienie potykacza. Potykacz nie może przeszkadzać ani blokować drogi. W centrach miast ustawienie potykacza na chodniku wymaga administracyjnej zgody. Wybór miejsca pozwoli nam na określenie wielkości potykacza. Do wyboru mamy potykacze w rozmiarach od XS do XL. Płaszczyzny reklamowe potykacza powinny być zwrócone w taką stronę, by klient bez problemu, idąc mógł odczytać treść.

Treść potykacza powinna być dobrze widoczna, ciekawa, zabawna lub zaskakująca. Wypisując potykacz używaj kolorowej kredy lub markerów kredowych dających ładną linię pisania. Doskonałym sposobem na dobrą reklamę na potykaczu jest odręcznie wykonany rysunek.

Na co zwracać uwagę kupując potykacz?

Oprócz wspomnianych wcześniej różnych rozmiarów potykaczy, mamy naprawdę w czym wybierać. Wiodący producent potykaczy WALBA oferuje potykacze kolorowe, lakierowane, wodoodporne, niewywracalne, różnokształtne i z możliwością wygrawerowania logo. Pamiętajmy, że jakość i rodzaj potykacza ma znaczenie, jeżeli chcemy go długo i komfortowo używać.

autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
Sklep z potykaczami i tablicami kredowymi www.walba.eu
Branżowy portal budowlany www.sylbudowa.pl

tel. 600 354 623
info@walba.eu

Artykuł sponsorowany
materiały nadesłane

05-02-2019
Poprzedni artykuł:
«
Następny artykuł:
»